Herzlich Willkommen auf Hygiene-shop.eu! ➽ Rabattaktionen & Gutscheine

Service & Opmerkingen

De afdeling Klantenservice helpt u graag bij het oplossen van uw vraag, opmerking of klacht. Al uw vragen of eventuele klachten kunt u via de mail aan ons doorsturen of telefonisch melden, tijdens onze openingstijden kunt u binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie verwachten.

Bekijk onze bedrijfsbrochure Hygiene-shop.nl
Bekijk onze bedrijfsbrochure Hygiene-shop.nl

Hygiene-shop.nl
Bedrijfsweg 1
2421 LE Nieuwkoop 9
E-mail: info@hygiene-shop.nl
Telefoon: +31 (0)172-788 110

KVK-nummer: 52302490
BTW identificatienummer: NL001962820B42
 
 
Klantenservice:
Maandag - Donderdag 
08:00 tot 17:00
Vrijdag 
08:00 tot 14:00
 
LET OP: op dit adres bevindt zich GEEN winkel. Het ter plaatse kopen, bestellen, bekijken, retourneren of omruilen van artikelen is niet mogelijk.
 
 

Wij beschikken over een groot magazijn waardoor bijna al onze artikelen direct leverbaar zijn,ook beschikken wij over een buitenlands magazijn waardoor uw bestelling een dag langer onderweg kan zijn, indien bepaalde artikelen niet op voorraad zijn worden deze ook rechtstreeks door de verschillende leveranciers en/of fabrikanten direct naar u verstuurd, ook dan kan uw bestelling een dag langer onderweg zijn. 

Onze producten zijn gedetailleerd beschreven met afmetingen en afbeeldingen. U kan natuurlijk ook steeds met ons contact opnemen indien u verdere informatie over producten wenst!

1.) Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
2.) Welke betaalmogelijkheden zijn er?
3.) Wanneer en hoe worden producten geleverd?
4.) Verzendwijze
5.) Kan ik bestelde producten ruilen/retourneren?
6.) Hoe kan ik een bepaald product vinden op de site?
7.) Kan ik mijn bevestiging nogmaals opvragen ?
8.) Kan ik bestelde producten ook op een ander adres laten bezorgen?
9.) Herroepingrecht bij levering van producten.
10.) Kosten ingeval van herroeping.
11.) Uitsluiting herroepingrecht.
12.) Conformiteit en Garantie
13.) BTW
14.) Klacht melden.
15.) Contactgegevens.


1.) Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Winkelen - snel, eenvoudig en handig!
Blader door onze winkel en bekijk ons aanbod op uw gemak. U kunt gebruik maken van het invoerveld "Zoeken" om producten snel te vinden of volg onze categorieën. Wanneer u op een product klikt dan ontvangt u meer informatie. Daar vindt u ook meer foto's, links, artikelen en PDF beschrijvingen. Vanaf hier kunt u het artikel printen of aan iemand aanbevelen.

Uw winkelwagen
U vindt ook op de productpagina een invoerveld voor de hoeveelheid en klik op "in het winkelwagentje". Nu is uw artikel in de virtuele winkelwagen. Op hetzelfde moment komt u op de pagina met wat er allemaal in uw winkelwagen bevindt. U kunt nu doorgaan met winkelen door te klikken op de knop "verder inkopen" en aanvullende producten in de winkelwagen plaatsen. Of u kunt verder gaan met het bestelproces.

Van sommige producten die wij verkopen zijn er verschillende varianten: U kiest een bepaalde kleur of type, voordat u het product in uw winkelwagen legt, klikt u op de "vernieuwen" knop. Het gewenste product komt dan in de winkelwagen terecht.

Bestelling aanpassen
Klik op de rechterbovenhoek van het "winkelmandje" om uw huidige bestelling te bekijken. Daar vindt u een lijst met items die u eerder hebt toegevoegd. Natuurlijk kunt u ook de hoeveelheid aanpassen, u voert het aantal items in "Aantal" en klikt op de knop "vernieuwen". Om een ​​product te verwijderen uit uw winkelwagen klikt u het vakje ''verwijderen'' aan en klikt u nogmaals op ''vernieuwen''. Om toegang te krijgen tot details van een product in uw winkelwagen, klikt u op het artikel. Als u tevreden bent met uw bestelling klikt u op ''Naar de kassa''.

Uw adres
Nu komt u op de pagina "klant registratie", waarop u een van de opties kiest:

- Nieuwe klant
Gebruik deze optie als u nog niet geregistreerd bent of nog nooit een bestelling heeft geplaatst. Klik op "Doorgaan" om uw adres en het gewenste wachtwoord in te voeren. Als u alle verplichte velden heeft ingevoerd klikt u op "verder". Met uw opgeslagen e-mail adres (= gebruikersnaam) en wachtwoord kunt u toekomstige orders /aanvragen doen zonder opnieuw alle gegevens te hoeven invoeren.

-Geregistreerde klant (klanten-login):
Gebruik deze optie als u al geregistreerd bent en al orders geplaatst heeft. Geef uw gebruikersnaam (e-mail adres) en wachtwoord in en klik op de knop "Login". Aangezien u al bij ons geregistreerd bent, hoeft u uw gegevens niet meer in te voeren, maar indien nodig kunt u ze altijd veranderen.

-Als gast bestellen:
Gebruik deze optie als u zich niet wilt laten registreren. Klik op "verder" om uw adresgegevens in te voeren. Heeft u alle verplichte velden ingegeven, klikt u op "verder". Het is ook mogelijk een ander afleveradres aan te geven. Daarvoor klikt u het hokje aan naast ''afwijkend leveradres''. U gaat verder door op ''verder'' te klikken, u kunt nu uw leveradres invullen. Vervolgens druk u weer op ''verder''.

Verzend- en betaalmethode:
Ons programma kiest automatisch de juiste verzendmethode voor uw land. U heeft ook de mogelijkheid om uw gewenste betalingsmethode te kiezen. Klik op de lijst en selecteer, de betaalmethode.
U kan uit volgende betaalmiddelen kiezen:

- iDEAL
- Sofortbanking
- Credit card
- Paypal (via Pay.nl)
- Factuur 14 dagen netto (enkel voor bedrijven en instellingen)
- Vooraf betalen (3% extra korting!) 


Klik vervolgens op de knop "vernieuwen" om de betaling te bepalen. De volgende stap, lees onze algemene voorwaarden door en vink deze aan om met de bestelling verder te gaan. Klik dan nogmaals op de knop "Volgende" om naar de pagina "Besteloverzicht" te gaan.

Overzicht:
Controleer of alle gegevens, alle items en hun aantal en de gewenste betaalmethode correct zijn. Laatste stap door op "Versturen" te klikken besteld u met een koopverplichting. 

Extra: U kunt bij stap 6 eventueel de bestelling gegevens uitprinten, de bestelling zal ook worden opgestuurd naar het opgegeven email adres.


2.) Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Hygiene-shop.nl bieden wij u een aantal verschillende manieren van betalen aan. Hieruit kan u kiezen welke methode het beste bij u past:

iDEAL:
U rekent af via het internetbankierprogramma van uw eigen bank. U kunt hiervan gebruikmaken als u internetbankiert bij:
- ING (alleen voor particuliere ING rekeninghouders die inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Bent u een (zakelijke) ING rekeninghouder, en maakt u gebruik van een calculator dan kunt u helaas niet met iDEAL betalen),
- Rabobank
- Fortis
- SNS Bank
- ABN Amro
- ASN Bank
- Friesland Bank
- RegioBank
- Triodos Bank
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren. Voor de beveiliging van uw gegevens tijdens het reserveringsproces gebruiken wij Secure Socket Layers (SSL). Dit is een beveiligingssysteem voor internet. Hiermee wordt tijdens het online bestelproces de informatie-uitwisseling tussen u en onze site gecodeerd. De informatie is hiermee onleesbaar voor derden. Dus ook uw betalingsgegevens zijn beveiligd. De meeste browsers ondersteunen SSL. Mocht u er niet zeker van zijn dat uw browser SSL ondersteunt, controleer dit in de handleiding van uw browser.

Credit card:

U kan bij hygiene-shop.nl heel eenvoudig betalen met Visa of Mastercard. Kies eenvoudig de betaalmethode "credit card". Het totale bedrag wordt direct verrekend met uw credit card en wij verzenden direct uw bestelling. U ontvangt per email een bevestiging van uw betaling.

PayPal (via Pay.nl):
Bij uw aanmelding kunt u de gegevens van uw bankrekening of credit card  bij PayPal registreren. Uw bankrekening of credit card wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling.
U kunt uw online aankopen afrekenen met paypal. Eenvoudig inloggen en op ''geld overmaken'' klikken. U geeft het bedrag en ons Paypal e-mail adres frank@hygiene-shop.nl in en bevestig de betaling.

Vooruitbetalen (3% extra korting):
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een pro forma factuur per e-mail. Hierin staat uw pro forma factuurnummer en het rekeningnummer waarnaar u het bedrag moet overmaken. Aan de hand van deze mail kunt u uw betaling doorvoeren. Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee, maar duurt over het algemeen één tot drie werkdagen langer.

Onze bankgegevens:
Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde U.A.
     - IBAN: NL15 RABO 0159 4810 74
     - BIC: RABONL2U

KvK-nummer: 52302490
BTW-identificatienummer: NL173298291B03


3.) Wanneer en hoe worden de producten geleverd?
U ontvangt de producten op de afgesproken afleverdatum. De afleverdatum kunt u terug vinden op uw bevestiging die u via de mail van ons heeft ontvangen. U heeft de goederen normaal gezien binnen 4 werkdagen in huis.

Mocht het door u bestelde product niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij direct contact met u op. U heeft dan de keuze om de levering  in delen te ontvangen, hierbij sturen wij u de overige producten naar u op wannneer deze terug op voorraad zijn. Als de door u bestelde producten een verschillende leveringsdatum hebben, kunt u ervoor kiezen een aantal  producten eerder te ontvangen. Natuurlijk stellen wij u op de hoogte van de verwachte levertijd van het product wat niet voorradig is.
Als u na het plaatsen van een bestelling het afleverpunt wilt wijzigen, dan kunt u dat telefonisch aan ons doorgeven op het nummer +31 (0) 172 788 110 of u kunt een email sturen aan info@hygiene-shop.nl met daarin het ordernummer van uw bestelling en het juiste afleveradres. Wij zullen u een bevestiging sturen zodra wij de wijziging hebben ontvangen en doorgevoerd. Let op! Dit kan enkel indien uw pakket nog niet aan de pakketdienst is overgeleverd.


4.) Verzendwijze
Wij leveren als volgt: zodra u bij ons een bestelling heeft geplaatst, worden deze zo snel mogelijk afgehandeld. Onze verzendingen naar Nederland en Belgie worden met GLS verzonden. Mocht u niet thuis zijn probeert GLS 3 keer de verzending af te leveren (behalve op zaterdag en zon- en feestdagen). Als het een privézending betreft waavoor geen handtekening nodig is, kan de chaffeur deze naar eigen inzicht achterlaten op een veilige plek, uit het zicht en tegen weersomstandigheden beschermd of bij een van uw buren die op dat moment thuis zijn (dit wordt genoteerd op de gele GLS InfoNotice die de chauffeur achterlaat in uw brievenbus). Indien na 3 afleverpogingen het pakket nog niet overhandigd is, bewaart GLS uw zending nog 5 werkdagen in het dichtstbijzijnde GLS-centrum. Wordt de zending niet binnen vijf werkdagen opgehaald, wordt deze teruggestuurd naar de afzender. Zendingen onder rembours worden automatisch naar de verzender teruggestuurd op dezelfde dag dat de laatste afleverpoging wordt gedaan.


5.) Kan ik bestelde producten ruilen/retourneren?
U kunt bij Hygiene-shop.nl gekochte producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Gelieve hiervoor contact op te nemen met onze klantendienst.
Opgelet: Dit is niet mogelijk voor bestellingen door ondernemers.

Retouradres Hygiene-shop.nl
Bedrijfsweg 1
2421 LE Nieuwkoop
info@hygiene-shop.nl
Tel: +31 (0)172-788 110

Stuur het product inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld met een kopie van de factuur/pakbon en indien mogelijk in de orginele verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur/pakbon te vermelden, dit is echter niet verplicht. Gelieve het retourpakket voldoende te frankeren.


6.) Hoe kan ik een bepaald product vinden op de site?
Op de site zijn zoekfuncties beschikbaar. U kunt bovenin de balk de naam van het gewenste product ingeven en vervolgens op de zoekknopklikken. Daarna verschijnen alle producten van het gewenste merk. Op de website kunt u aan de linkerkant zoeken op categorie.


7.) Kan ik mijn bevestiging nogmaals opvragen?
Bij het afsluiten van de bestelling krijgt u een referentie nummer en krijgt u per email een bevestiging van uw bestelling. Het is mogelijk om nogmaals een bevestiging bij ons op te vragen. U kunt ons telefonisch of per mail bereiken en wij zullen dan nogmaals de bevestiging naar u sturen. Dit kan per mail of per post.


8.) Kan ik bestelde producten ook op een ander adres laten bezorgen?
U kan op onze website bij het bestelproces een factuuradres en een alternatief afleveradres opgegeven. U kunt dit afleveradres wijzigen door het sturen van een email aan info@hygiene-shop.nl of u kunt telefonisch contact met ons opnemen. Hierna zullen wij u een bevestiging sturen van het gewijzigde afleveradres. Let op! Dit kan enkel indien uw pakket nog niet aan de pakketdienst is overgeleverd.


9.) Herroepingrecht bij levering van producten
- Bij aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of  namens de consument. U heeft daarna nog eens 14 dagen op het product aan ons te retourneren.
- Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De concument zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen  beoordelen of de consument het product wenst te behouden. De consument mag het product echter NIET gebruiken. Indien de consument van zijn herroepingrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren in - indien redelijkerwijze mogelijk- originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
- Eén e-mail naar info@hygiene-shop.nl is voldoende om uw bestelling te annuleren. Vermeld duidelijk uw naam en ordenummer. U krijgt dan een bevestiging van ons dat wij uw bestelling hebben geannuleerd. Mocht u al online betaald hebben, dan krijgt u het volledige bedrag teruggestort op uw bankrekening. Vermeld in dit geval ook uw bankgegevens.


10.) Kosten ingeval van herroepingrecht
- Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingrecht, komen de kosten van de terugzending voor zijn rekening.
- Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag, inclusief de verzendkosten van de heenzending, zo spoeding mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de herroeping, terugbetalen. (Wij zullen echter pas over gaan tot terugbetaling als het product daadwerkelijk bij ons binnen is).


11.) Uitsluiting herroepingrecht
- Indien de consument niet over een herroepingrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
- Uitsluiting van het herroepingrecht is slechts mogelijk voor producten: die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig aangegeven specificaties van de consument. (bijv. Maatwerk)


12.) Artikel 12 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.


13.) BTW

Alle bij de producten aangegeven prijzen zijn inclusief 21 % BTW, ook zijn de producten, extra voor bedrijven, met een nettoprijs vanaf aangegeven welke exclusief BTW is. Tijdens het verdere bestelproces wordt de BTW appart vermeld. Voor uitgebreide informatie kunt u de website van de belastingdienst raadplegen.


14.) Klacht melden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@hygiene-shop.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Het Hygiene-shop.nl team doen ons uiterste best om elke bestelling goed en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met een van onze producten. Graag vernemen wij dat van u per e-mail, zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. Om een klacht aan ons kenbaar te maken kunt u dit email adres gebruiken: info@hygiene-shop.nl. Wij zullen binnen 48 uur per e-mail, dan wel telefonisch contact opnemen. Wordt de klacht niet naar tevredenheid  opgelost, dan kunt u naar de geschillencommisie van de Stichting Thuiswinkel.org gaan om daar een klacht kenbaar te maken.


15.) Contact gegevens

Hygiene-shop.nl
Bedrijfsweg 1
2421 LE Nieuwkoop 9
E-mail: info@hygiene-shop.nl
Telefoon: +31 (0)172-788 110

KVK-nummer: 52302490
BTW identificatienummer: NL173298291B03
 
 
Klantenservice:
Maandag - Donderdag 
08:00 tot 17:00
Vrijdag 
08:00 tot 14:00
 
LET OP: op dit adres bevindt zich GEEN winkel. Het ter plaatse kopen, bestellen, bekijken, retourneren of omruilen van artikelen is niet mogelijk.
Laatst bekeken
WhatsApp Chat Support
Hygiene-shop.nl WhatsApp Support
WhatsApp Chat Support
Hallo! Hoe kunnen wij u helpen?
Welcome at our shop! Outside our opening hours it might take a little bit longer until we answer yourinquiry.
whatspp icon whatspp icon